one more time

Gick tillbaka till Emma vid halv fem. Just det, hon har fått en ny schygg mobil. Är jävligt sugen på att köpa ny nu faktiskt. Fast det har jag ju vart ett tag. Men nu riktigt saftas det i munnen på mig. Tror ni att de finns billiga mobiler i Thailand? Vore ju toppen isåfall, för då kan jag ju köpa en där. Fast det är ju iofs tre månader kvar... 
Men jag får se hur jag gör. Använder ju ändå aldrig min mobil nu, så varför skulle jag använda en ny då? Kanske för att den är bättre&snyggare? Vem vet. 
Har nyss ätit en saftig middag med mams och paps. Mums, haha. Nej, men nu skriver jag bara för att ha något att göra, så jag tänker sluta nu. Oik? 
Love you all 
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0