photoshop

Hej, har pillat lite med photoshop idag, är fortfarande usel, men är på bättringsvägar i alla fall. Tänkte lägga ut några bilder som jag gjort nu. Vissa är lite slarviga och några har jag kämpat lite mer med.


denna är lite slarvig, men fortfarande ganska cool. Eller?




lite freaky, men visst är den cool ändå?




scary woman




hjäääälp. Okej, dessa bilderna är ganska enkla, så nu kommer lite svårare bilder.




Denna bilden jobbade jag ganska länge på. Jag gjorde så att nästan allt blev rött/svart/vitt och sedan har jag gjort vågor i havet, sol uppe i högra hörnet, har 'suddat ut' lite hon som står alldeles i hörnet+ väskan, gjort så att Fridas (hon m. röd tröja) fot är i rörelse osv.




lite småcool




Kanske inte syns, men har gjort ganska mycket med bilden, bl.a förstorat ögonen, läpparna, ögonbrynen, tagit bort lite prickar/finnar, bytt ögonfärg och lagt liiite glitter i håret osv, kommer inte ihåg allt.




that's a bad thing




Denna bilden är jag nöjd med. Tycker det är lite coolt att det bara är jag som är i färg.




Denna bilden är jag också nöjd med! För jag ser ut lite som shrek, eller något...



Sååååo, det var det. Visst börjar jag bli bättre? (äldsta bilden först, nyaste sist)
Ha det bäst, kram kram kram
/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite tråkigt när man gör endel så overkliga, finare verkligt!! ;)

2008-09-28 @ 19:40:10
Postat av: Per

Gått lös i photoshop?

2008-09-29 @ 08:47:08
URL: http://www.paxinum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0