sorry

Sorry, för att jag inte uppdaterat idag. Men jag har glömt. Nä, nu ljuger jag. Men jag har inte orkat. Vaknade vid 12. Köpte godis (till imorgon!) med Jennifer och Frida. Vi köpte också en tio-pack med sprite, som vi ska dela på. 
Det ska bli så mysigt att åka ut med Atene imorgon! Åh, vad jag längtar :) Jag har inte börjat packa än, hihi. 
Men jag kan ju tyvärr inte skriva förrän på Onsdag då, men då lovar jag att det blir både bilder och en jävla massa text! :D
Nu ska jag äta mammas köttbullar, hare bra, så ses vi på Onsdag!
Eller jag kanske uppdaterar lite senare, får se om jag har tid.
Ha det nu så jättebra, så hörs vi på Wednesday, people!
Alright, goodbye now.
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0