Tacokväll hos Magda

HEJ snyggingar! Igårkväll hade vi som sagt tacokväll hos Magda. Skitmysigt. Det började med att vi möttes vid ICA och köpte köttfärs och sånt. Sedan gick vi hem till henne och gjorde tacos, åt den, kolla på TV/satt vid datorn/pratade och sedan gick vi ut. Det ringde killar till Frida hela tiden. Dom sa att det var asmycket folk vid ishallen, typ slagsmål och sånt. Jennifer skulle hem men vi gick såklart dit och träffade han Frida pratade med i mobilen. Han var trevlig och det var galet mycket folk där. Alla var typ asfulla och så. På vägen dit blev vi uppraggade av killar med. Dom ville att vi skulle hoppa in i deras bil, men det gjorde vi såklart inte, eftersom vi inte kände dom. Men vi gick i alla fall hem efter ett tag, fast till Carro. Jag orkade inte hämta min cykel hos maggan så jag gick hem istället eftersom Carro bor nära mig. Jättemysig kväll måste jag säga.
Har jag sagt att Anton har åkt till Norge? Han stannar iaf där i två veckor till, så nu har jag syskonfritt tills dess, om inte Tove kommer hem då. Hoppas inte det, för det är så härligt att vara själv med M&P. Jaja. Får se vad jag hittar på idag.
JUST DET, skulle ju lägga upp kort från igår, får väl göra det då.

Zacko, magdas hund. Visst är den söt?


Magda och Frida (Jennifer och Zacko i bakrunden)


vi är så duktiga på att äta tacos!


Frida, Jennifer och Magdalena. Ni är bra!

en flygande hund!
En flygande hund!


coolingar!


HAHA! tack för en bra kväll, girls!



hejdååå, see you later, aight?
Kolla min bilddagbok för mer bilder.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0