screwed

HEJ. shit. Jag är så trött. Och ändå så hade jag sovmorgon idag. Vaknade klockan åtta. Nu är klockan elva och mina ögon är röda och svullna av trötthet. damn. 
Idag hade vi bara två lektioner i skolan. Matte och idrott. Fast jag var inte med på idrotten, så det blir en lektion. En av fem, hehe. 
Efter skolan så åkte jag och mamma till Stenungsund och shoppa. Vi kollade på jackor, hittade ingen! :(:(:(:( featta. Men jag hittade ett par snygga jeansshorts, en t-shirt och en jättebekväm bikini! Så så blev det. Köpte även en konfirmationspresent som jag ska få från M&P. Det blev ett guldhalsband, känner mig ganska nöjd med det. 
Nu måste jag verkligen sova!!! hejra

jag kunde inte ens titta, sååååå jävla trött. 
Varför fortsätter jag ens skriva? 
puss

Kommentarer
Postat av: evelin

söt blogg du har :D kraaam

2009-04-18 @ 09:20:50
URL: http://evellyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0