Thursday the 23

Jalla! Idag har det varit en bra dag! Efter lunchen så åkte alla åttorna på bio. "I taket lyser stjärnorna", som jag sett förut. Men den är ju bra så det gjorde väl inget. Efter det så ålte jag, Matilda, Rebecca och Annie in till Stenungsund för att shoppa. Annie och Rebecca kollade på konfirmationsklännigar, de hittade var sin! :) Jag köpte bara fyra nagellack i hemska färger, hahaha! 
Fick lite ångest eftersom jag egentligen har konfirmation idag, efter konfirmationen skulle jag och Egon the präst ha ett samtal om mitt dop. Men jag skickade faktiskt ett sms om att jag inte kan komma. Så vi får väl ha de där samtalet någon annan dag, fast jag döper mig nästa vecka! wohhhh, pallalala.
Nu ska jag duscha, sedan sova! Och i morgon kväll kommer mina tjejer hem from Barcelona! SOM jag saknat dem! :o
pussel

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

NY BLOGG - BESÖK! :D



http://nathaliito.blogg.se

2009-04-24 @ 19:45:14
URL: http://nathaliito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0