Bli inte rädd, det är bara en ansiktsmask!

Hej! Sitter med en ansiktsmask på mig. Det svider lite faktiskt... Men det är smällar man får ta!
Ikväll har jag typ gjort na-da, eller lite har jag faktiskt gjort:
  • suttit vid datorn(givetvis)
  • Gjort kola(varför köpa godis när man kan göra det helt själv haha)
  • kollat på Love Guru(som var otippat dålig, 2 av 5 ekorrar)
  • dunkat musik och dansat galet till bl.a I Gotta Feeling med The Black Eyed Peas(hoppas att inte grannarna fick syn på mig, haha!)
  • målat naglarna och lagt ansiktsmask osv
Så har min kväll sett ut ganska precis. Måste säga att jag är ganska bra på att roa mig själv. Men det är såklart roligare med sällskap! 

Masken -på
Naglarna -nymålade
hahah, om man kollar på bilden snabbt ser jag sådär rosa-solbränd ut! (vet att bilden är hemsk men varför ska jag bry mig om det liksoooom?)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0