gamla webkamerabilder, HAHAHA

HAHAHHAHHAHA, sitter och kollar på gamla webkamera-bilder. Känner att jag måste lägga in ett gäng! Förbered er på en skrattfest hahahah

Jag och Jennifer för ungefär tre-fyra år sedan, VACKERT

ännu en snygg bild på mig och jennifer

jag och emma för ungefär tre år sedan, sött vaaaa

HAHAHAH, kan inte sluta skratta åt den här bilden. Kommer ihåg det som igår. Jag skulle ta kort med min katt, den klöste mig istället och jag fick skitont, därav bilden, HAHAHAH :-(

HAHAH, how cute?

hahhahaha, tider alltså


jag och petro i miniformat

nawww allstå!

det bor ett monster i vårt hus


HAHAHHA jag och Annie! 


vafan hålleru på me petro?!?!?

Jag och Louise, hahah, snacka om att jag går in för det!!!! 

HAHAHAAAAAAA :O    sött

hahaha, det ser fan ut som att katten är större än mig!

liten annie

hahah sweet!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, kan inte sluta skratta!!!!!!!!! HAHAHAHAHHAHAA

wooooohhh?!!!!

hahahahahha, behöver jag ens säga nåt?!?!? 

haha, ännu ett sött kort. Jag, mina kusiner + faster

juni 2006, tider alltså!!! <3<33<

HAHAH, nån bild på mig å carro från december 2006

HAHHA, what's up whit the sunglasses?!??!?! denna bilden får faktiskt avsluta.

skulle ju kunna lägga upp några bilder till men är very tierd nu så ska lägga mig!
godnatt








Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej va gulliga ni är! :)

2009-09-01 @ 20:30:07
URL: http://annamatildalovisa.blogg.se/
Postat av: nella

ahhaha ohmygaaad , bilder på oss. kommer ihåg dom faktiskt =D hahah

& du var ju jätte söt i lugg linnea ;o<3

2009-09-04 @ 13:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0