Livet är bra hårt alltså.....

Hallå där! Idag har jag vart med Frida och Magda. Vi färgade Fridas hår(igen..haha), åt kladdkaka och hade det allmänt gött. Sen skulle frida spela match och magda skulle kolla på. Jag tänkte också följa med och kolla men med tanke på att skolan börjar imorgon så kan det vara ganska gött att ha en slappna-av-kväll. Ångrar mig lite att jag inte följde med faktiskt hahah! Har ju inte sett mina tjejer spela sedan jag slutade i fotboll(för 2 år sedan)  och det är ju ganska skamligt! Aja får väl ta det nån annan dag råååå :-)
Hade tänkt städa mitt rum och så ikväll men nu har jag ju fastnat vid datorn.... Sen måste jag ju duscha och raka benen. Och så måste jag ju lägga mig ganska tidigt för att kunna orka upp imorgon. Livet är inte lätt alltså! 
Hörs imorgon! PUSS                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0