Oooh Oooh Oooh

TJAA. idag var det först skola(såklart), sen när jag kom hem hann jag inte göra mer än att sätta mig framför datorn innan annie ringer och låtsas vara en telefonförsäljare från telia. "KUL ANNIE" säger jag och hon frågar därefter om jag vill komma hem till henne där Frida och Jennifer också var. Så jag sprang över till Ankan och vi åt makaroner, köpte godis och hade det allmänt gött. Mer sånt!
Nu sitter jag nyduschad och tycker lite synd om mig själv eftersom jag har jätteont i min tumme :-( Har värsta köttsåret(överdriver) i den typ..... 
Sen har jag faktiskt slutat dricka bubbelvatten. Förr(igår och bakåt) så drack jag det konstant, minst en liter om dagen. Men sen(igår) så berättade Anton att bubbelvatten/mineralvatten är dåligt för matsmältningen(inte för att jag vet vad det innebär men det låter som en dålig grej) så jag har bestämt mig för att sluta! Nu ska jag bara dricka vatten om dagarna, hahaha töntlinnea! Får väl se hur länge jag klarar det, värsta utmaningen typ haha!!!!
AJA nu får jag nog sluta skriva innan den som läser dör av tristess, SORRYYYYYYY


puss och kram och kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0