Rix FM festival

Halloj! Idag har jag, Frida, Petronella och Jennifer vart på Rix FM fetstival. Vi tog en buss in halv elva, åt tacobuffé direkt när vi kom in, sen gled vi runt lite. Sen köpte vi fett med godis och dricka, satte oss 2,5 timmar innan och vänta så att vi skulle få bra platser. Inte såååå värt kanske. Men det var kul! Först var det nåt jävla förband som skulle spela i 45 minuter(!) så vi missade Alcazar och EMD... 
Tog massa bilder men det går ju inte att lägga in bilder på datorjäveln så jag kan inte lägga upp nåt, surt! Men det kommer la så småningom :-)
Haha, jag har fått jättekonstiga matvanor på sistone. Igår åt jag lunch klockan två, sen åt jag bara godis på hela dagen/kvällen osv. Idag åt jag lunch halv ett, sen har jag bara ätit godis. Och det konstiga är att jag inte är hungrig. Jag är alltid hungrig! AJA, får väl ta tag i det imon.
Nu är jag sådär trött så jag skriver bara på om absolut ingenting. LEDSEN
Bäst att jag går nu! 
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-17 @ 00:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0