Tre dagar i en smäll

Halloj! Har haft fullt upp de senaste dagarna, därav ingen bloggning. Men tältningen i förrgår gick jättebra, det var kul och mysigt. Igår sov jag och Magda hos Frida, vi var barnvakt hos Rufus också. Vi kom hem till Frida halv tre, la oss halv fyra och vaknade vid tio. Inte mycket sömn där inte! Idag har jag, frillan, jeffan och maggan(haha!) solat ock stekt. Åkte båt på vågor som var högre än Mount Everest. Inte så skoj. Har tagit en jävla massa bilder, men datorn i datorrummet är paj så det går nog inte att lägga in dom. Men försöka kan man ju göra! =) 
AJA, nu ska jag äta pizza, sen ta det lugnt för resten av kvällen. NAJS
Nämde jag att jag är FeeeeTTT förkyld också? Om inte: jag äe FeeeeTTT förkyld.
Tack för mig! 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0