You don't care a shit

HEJ snyggingar. Jag hade inget att göra mellan sju och åtta så jag tog alldeles för många webcamerabilder(231 om man ska vara exakt). Tog såklart bort de flesta, lägger upp några här, men dem har ju blandats med alla de 4000 andra bilderna så jag lägger upp de jag hittar helt enkelt. Alltid lika kul när man går tillbaka i bloggen och tänker "hur faaan kunde jag lägga upp de där bilderna?"
Photo booth är min abslolut bästa vän, finns alltid där för mig <33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3
Nu har jag nåt att skämmas för om några veckor! CHECK OUT(eller bläddra förbi)

TJA!

Kolla mina "flag-fläckar" som jag fått från solen. Snyggt!

eller inteeee...

men säg inte till nån dåååå..

...snälla? :-)

annars tuggar jag sönder dig

aahhhhp, nu skämtade jag

...tur var väl det!

PUSS!

pose

again

and again

bajs

woooH?

äh, lägg av
men slutaaaaa

åh, kejrå!

MEN FUCK YOU

hähää


skämta ba

tja!

damn i'm cute

puss på mig själv

och på dig

vem är mest skicklig? JAAAAAAAAG jag jag


AHHHH, märks det att jag är rastlös? hoppas dääää. 
Nu ska jag slå ihjäl mina föräldrar
TJArå





Kommentarer
Postat av: naomi&veronica

snyggt armband!

2009-08-24 @ 09:47:19
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0