JULLOV!

JAAAAA, äntligen jullov!!! Idag hade vi vanliga lektioner fram tills lunch typ. Klockan halv ett så åkte jag och sex andra tjejer från klassen till Göteborg, vi hoppade över "klassmyset" och avslutningen på slutet. Men vad händer inte då? Jo, våran jävla mentor skickar ett sms till våra föräldrar och skriver att vi har "planerat att skobba från den sista lektionen och avslutningen"!!! Sånt förstör ju ens dag! HAHAH, riktigt patetiskt av honom ändå... Men life goes on, haha.
Nej men vi hade kul iaf, de andra shoppade julklappar men jag har ju redan köpt alla mina så det blev inte så mycket på den fronten, men jag fick köpt en nyårsklänning i alla fall! Gööötttttt!
Ha det bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0