would it make us so crazy?

Hej kompisar! Vad gör ni? Jag gör ingenting. Första skoldagen på sista skolveckan, skönt. Trodde att vi skulle få en lugn vecka med mycket film och lite lektioner. Men NEJDÅ, vi ska ha en helt vanlig skolvecka med stenhårda lektioner, skjut mig direkt istället.....
Nej men nu är det ju bara 10 dagar till julafton, vilket betyder att det är 10 dagar tills jag får min dator! WOOOO+++
Sen har det faktiskt kommit snö också, så ni kan ju gissa tre gånger vad huvudaktiviteten i skolan var(ledtråd:snöbollar).
Nu är det en timme kvar tills Ullared börjar på kanal 5. HAHAHa, det suger stenhårt men jag har sett varenda avsnitt av ren slump så jag känner att jag måste se även detta avsnittet (pinsamt jag vet)
Nej men ha det bra!
för exakt ett år sedan befann jag mig på denna vackra ön. Gissa om jag längtar tillbaka! ååååh
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0