Jag vet att detta inte är så kul att läsa men, det är kul att göra! he-he

OM DIG.
namn: Linnea
exakt ålder: 14 . fyller 15 i juli
längd: 173 cm
vikt: normalviktig, I think
familj: mamma, pappa & syster och bror
hårfärg: blondie
hårlängd: ganska långt, ska klippa det på torsdag!
ögonfärg: mörkblå
komplex: alldeles för många. 
blyg: du skulle bara veta


VAD/HUR/NÄR/HAR.
hur svarar du i telefon?
  HEJ det är linnea
när sov du hos någon sist?  åh harre. kommer inte ihåg!
när sov någon hos dig sist? don't know.
när var du med över 10 kompisar sist på fritiden? alldeles för länge sedan...
när grät du sist?  hmmm, det var nog ett tagsen dö!
hur ofta gråter du? jätteolika! Ibland kan jag gråta en vecka i sträck och ibland kanske jag inte har gråtit på ett halvår
har du bra vänner? NEJ JAG HATAR DOM!!! ......... klart att jag har! <3
vad har du på dig just nu? pyjamas & trosor
har du någonsin färgat håret? kan du räkna med att jag har
har du nånsin rökt? ohja
har du nånsin snusat? självklart (haha fyfan)
vad ska du göra sen?  jag har hela dagen framför mig
vad ska du göra imorgon? vara med kompizzzar
när var du på bio senast? lördags
när var du i stan senast? lördags
när var du i skolan senast ? fredags
har du nånsin skolkat? har väl hänt
gillat någon som inte känt likadant? kan hända
förlorat en bra vän?
 Hmm, nja, nej. 
svikit någon? alldeles säkert
varit med i tv? tror inte så
svimmat?  aldrig
gjort så någon annan svimmat? Nope. Kanske borde lära mig?
hånglat med flera stycken på 24 timmar? fuck no
nördat framför en datan hela natten? hela natten är väl att dra i spaken lite väl hårt.
gått vilse? Hmm. Inte vad jag kommer ihåg, men det har jag nog.
vad gjorde du imorse? BAJSAAA. nej men jag sov.
vad åt du senast? smoothie! eller det kanske man dricker?... 
har du bra självförtroende? NEJ FYFAN
biter du på naglarna?  nä jag slickar på toalock.
anser du att det är äckligt? nej men det är very fresh och minst lika snyggt!
vad köpte du senast? Marabou minkrokant och en ramlösa.
när gick du och la dig igår? vid tolvsnåret
har du en egen kamera? nej men jag brukar sno mammas
hur många piercingar har du?  öronen. tre, men jag hoppas att det tredje växer igen snart!
pratat i telefon hela natten?  palla


VILKA/VEM.
vem betyder mest för dig?
 mamma! ;)
vem litar du på mest? katten 
vem berättar du det mesta för? Dagboken kanske! Skriver aldrig dagbok, bara när jag har något riktigt safitigt att berätta som jag inte kan säga till nån annan. Då funkar dagboken prima donna!
vem sov hos dig sist? vetinte.
vem sov du hos sist? dont fucking know man
vem kramade du sist? shit jag vet faktiskt inte. Kramar är ju en del av vardagen, hähä
vem skällde du på sist? mamma! fuck you liksom
vem bråkade du med sist? bråkar sällan.
vilken film såg du sist? Wallander - hämnden
vilken låt lyssnar du på just nu? Lars Winnerbäck - kom änglar. jävla skön låt dedär.
vem tycker du om? vilka? många

 

saknar du någon? ohja
vilka? mormor. hahha
vilken mobil har du? du vill inte veta
vilken färg är den? pink pink pinkelink
vem är sötast? DU
vem är snällast? mamma
vem pratade du senast med i telefon? jag och mamma är såhär X tajta, vad mer behöver jag säga? (HE-HE)
vem fick du sms av senast? orkar inte kolla. 
vem skickade du sms till senast? vet ej. 
vem sov du med inatt?
 only me

vem tänker du på just nu? nobody
vilka/vem lyssnar du på mest (artist)? finns ingen speciell. Gillar så jävla många
vem vill du vara som?
 jag är jag och ingen annan hur mycket jag än försöker. Varför då ens försöka?
vem kan du offra ditt liv för?
 många!
vilken ringsignal har du? Stand by me. hahahha
vilken klass går du i? 8 fucking A
är den bra?  hm. vet inte riktigt vad jag ska svara. Den är väl bra. DELVIS
vilken parfym andvänder du? Ralph Lauren
vilka länder har du varit i? Sverige (låter kanske konstigt, men det är faktiskt sant...), Danmark, Norge, Finland, Spanien, Tyskland, Italien, Thailand. Har säkert glömt något.
har någon sagt till dig att hon/han gillar dig mer än vän? japp
har du sagt att du gillar någon mer än en vän?
 det är möjligt
gillar du någon just nu? många!
har du sagt "jag älskar dig" och verkligen menat det? såklart!
har du sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej, tror inte det.
har du och någon haft samma känslor för varandra? Think so, bitch
tror du på kärlek?
 ja!
har du vart kär? inte på riktigt

 

 

 

Nu har ni något att läsa, fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0