Min katt är fet fet, fet fet fet fet.

HEY. Nu när skolan börjat igen så är jag så himla dålig på att uppdatera här. Det bara är så. Skolan går alltid först. Hahahahaha. Idag fick vi reda på resultaten av våra matte- och fysikprov. På matten fick jag 20 poäng på G delen och 0 (!) poäng på VG/MVG delen. Alltså 20 av 48 poäng! Kasst, men godkänt iaf. På fysiken fick jag 33 av 52 poäng. Godkänt där med, fast bara två poäng ifrån VG. 
Idag: har jag vart med Emma en stund. Skulle egentligen gå tillbaka till henne nu men jag orkar inte. HEHE.
Och just det! Idag gjorde jag världens mest misslyckade försök på kladdkaka! Har ju gjort kladdkaka 100000 gånger innan, men detta var nog första gången jag misslyckades. SURT! Aja, ska väl dra mig.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0