Så värt

HEY sötnosar! Igårkväll så kom M och J hit, vi hade myskväll med chips, dipp och melodifestivalen. Min fasters bästa kompis var med! Jennifer Brown ni vet... Hon gick tyvärr inte vidare. 
Idag har jag vart på gudstjänst... Känns som att jag har varit på flera hundra stycken nu! Har säkert inte vart på mer än 10-12 stycken! Blöhhhhp. Bilder från igår kanske kommer senare idag, jag tog inga, men magda gjorde, så hon ska skicka dom nån gång. så se upp!
Idag har jag spelat the sims 2! hehehehe, det var ju ett tag sen. Men det är ju faktiskt kul. Tog en paus nu, kom på att jag inte har bloggat på hur länge som helst lixxom. Och idag åker Tove hem! Hon har vart här sen i torsdags eller fredags. GÖTT SOM FAN att slippa den subban, hahahhaha. snäll jag är vaaaa? jag vet jag vet jag vet. 
IMORGON ÄR DET SKOLA!!! fyfan, seriöst. Har nog aldrig känt mig så nere pga skolan. Orkar verkligen inte med den. Alla läxor och prov och alla fittiga lärare. DÖ. nej nu är jag för negativ. 
hehe idag har jag käkat tre askar med halstabletter, trots att jag inte har ont i halsen! (köpte på göksäter igår...) GISSA om jag sitter och fiser just nu! hahahhaha. så värt.
Nej nu känns det som att jag skriver massa onödigt. Ska fortsätta spela sims nu.
POSSSS 

Kommentarer
Postat av: JOYCE

Heejsan sötnos



vill du vara med å tävla om fina sandaler från Ellos ?

pASSar fin till sommaren !

Så var med å tävla nu !



Kram

2009-02-15 @ 19:49:28
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0