Jag är inte ego.

Hallå där! Nu sitter jag framför datorn med nymålade naglar, ipoden i öronen och en smoothie i handen. Det är så det ska va'! Vi hade inte matteprov idag heller, ska ha det i morgon istället. Vi har hur mycket läxor som helst denna veckan. Bökigt. Fan nu sabbades naglarna för tredje gången. Jag suger verkligen på dedär. a t t a n s. orkar inte bry mig.
Vore ju smart om jag pluggade nu. Men jag orkar inte. I guess I'm not smart. AJA
HAHA, tänkte lägga in lite bilder nu. På mig själv. Känner mig så jävla ego men jag har tyvärr bara egopics just nu. Ni får inte tro att jag tror att jag är snygg för det tror jag inte.








HAHA, fan vilken ångest jag får nu. Inte likt mig att lägga upp så jävla mycket egobilder. Man känner sig så.... ego. Men vafan, om man har massa egobilder så why not...?

egopuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0