Dear Sverige.

Hallå där! Var på årets första gudstjänst idag, lika tråkigt som vanligt. När jag kom hem från gudstjänsten så kollade jag på en film som jag köpte i Thailand, det var askass kvalité + dåligt ljud så det var inte speciellt kul att se på... 
Men senare idag ska jag vara med magda jennifer frida! Och det är ju inte helt fel va...
Jag vet att jag lovade att lägga upp bilder från thailand idag, vet inte om jag orkar det. Det gör väl inget om jag väntar nån dag till eller? ;) 
Vet ni? Pappa har slutat röka! Hur bra är inte det va?? 
Och min katt har blivit värsta feta! Eller hon kanske alltid har vart det bara att jag inte tänkt på det? Aja.. haha.
Men jag ska väl kila nu, finns inte mycket att skriva om. Det är 4.4 minusgrader här. Tänk att i förrgår var jag i 30 graders värme...............  just det, jag la mig klockan NIO igår! På en lördag! Haha, ne men det var ju för att jag inte hade sovit på två dagar. Sjukt skönt att sova i sin egen säng igen.
HAHA borde nog sluta skriva, för nu skriver jag för att jag inte har något annat att göra.
slutar skriva på tre nu då                  . ett.   ..     två. . . .. ..    . . .. ..  TReeeeeeeeeeeeeeeee . zipsossssps
goodbye hetto's

p.s. jag saknar min header. det ser ju helt fucked up ut utan den....... :(

Kommentarer
Postat av: S A N N A

vilken snygg blogg! (:

2009-01-04 @ 23:13:19
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: S A N N A

vilken snygg blogg! (:

2009-01-04 @ 23:13:20
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0