Early morning.

TJA-ba! Idag vaknade jag klockan åtta och var djävulskt sugen på lussebullar och julmust! Så jag tog fram lussebullar och coca-cola (hade ingen julmust...) och åt det framför teven. Kanske inte den bästa frukosten, men hey man lever bara två gånger. ehhh. Sedan såg jag och syster på Sex and the city - the movie. Köpte den i Thailand. Kvalitén var prima! exellento. Filmen var kanske inte så bra som jag förväntade mig, eftersom alla säger att den är så jävla bra...
Det är 8.3 minusgrader ute. Åhh jag vill tillbaka till värmen ju! Vet inte om jag vågar lova något, men jag ska nog försöka att lägga upp bilder från Thailand på bloggen idag. Sounds good huh? Idag får jag se vad som händer och inte händer. Skulle vara med magda o jennifer men får se hur det blir med det, känner mig jävligt down faktiskt. Det går ju magsjuka i familjen med. Mamma har haft det, tove hade det igår, och anton har det nu. Och jag tänker inte bli smittad...
Jaja, nu tänkte jag göra något annat, bara gudarna vet vad. 
Puss på dig dig dig och dig men inte dig.

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: nä fel ;)

2009-01-05 @ 19:28:05
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0