Förlorare

HEY. Idag hade vi kvartsfinal i volleybollturneringen mot sjuorna. Vi var asstöddiga och sa "men klart vi kommer vinna, inte en chans att vi förlorar mot SJUOR!". Men vann vi? nej. Jävlar vad sura vi blev! HAHA, plus att dom bara var fem på planen. Vi var sex. ÅHHH vad surt! Min klocka gick sönder innan också, gjorde ju inte saken bättre kan man väl säga... 
Vi gick till tandläkaren idag med. Jag hade gropiga tänder så jag ska gå tillbaka och fylla dom nån dag. 
Efter skolan så följde jag, frida å jennifer med annie hem. Efter det så var det ju såklart konfa...
När jag kom hem så ville jag vara lite mallig och visa att jag kunde göra piroger, som vi gjorde på hemkunskapen (elevens val) igår. Men blev dom bra? Självklart inte...
Sedan började jag öva på matteprovet. Men jag fattar verkligen ingenting, som vanligt. Det får gå som det går helt enkelt. 
Nu ska jag duscha. Ska nog lägga mig tidigt också!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0