kalla mig fetto

Hej Ni. Har precis varit på konfirmation. Innan den var jag med frida jennifer och annie. Mycket mycket bra. Har jag berättat att vi ska åka till Åh stiftgård på konfirmationsläger på lördag? ASSÅ ÅHHH jag orkar inte det! I tre dagar också vettö! Från lördag morgon till måndag eftermiddag. Nej men det blir säkert kul.. hrmf.
Och vet ni? Jag har säkert berättat att torsdagar är fetaste ätar-dagen, pga av hemkunskap och att det alltid är så god mat i skolan på torsdagar. Så jag tänkte skriva en lista nu på allt jag ätit idag, från morgonen tills nu. 
  • havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk + ett glas juice och clementin.
  • spagetti och köttfärssås, vatten.
  • piroger med ost och keso inuti.
  • skitmycket lösgodis
  • macka och saft + kex.
  • jättefet glass
  • lax, potatis och vatten.
asså fattar ni eller? Har ju ätit som nått jävla muskelberg eller något. Fast vissa torsdagar är faktiskt ännu saftigare med mat. HAHA fast jag ska inte klaga för man kan ju faktiskt tacka nej. Eller.... näääääääää ;)
Haha nej men nu tror jag att jag ska duscha, så slipper man göra det sen när det antagligen går något på teve.
A-A-A-A-ADIOOOOS!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Piroger med och och Kedo lät ju jätte gott ;D

Titta gärna förbi in min blogg; www.chicflia.blogg.se

2009-02-04 @ 13:14:47
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0