Nu händer det inget! HHHAHA

Som alla redan vet så älskar jag sånnahära listor, men nu var det ju mer ett tvång eftersom det står med ett hot överst. Inte braaaaaaa.


Gör detta testet inom tjugo min annars händer det något som du inte vill, IMORGON!

Hur Svarar du i telefonen: HEJ det är Linnea!
Vad gör du när du är kär i fel: det kanske inte är fel även om det känns så? TYP haha.
Tycker du om gul-bil-leken: OHJA!
hur mycket pengar har du i plånboken just nu: typ 200 spänn haha!

hur mycket är klockan
: 22.11
hur många kontakter har du på msn: är inte inne på msn nu, men jag skulle gissa på 300
Var spenderar du en regnig dag bäst: hemma med en god vän framför en bra film med en godisskål i handen och en LOKA på bordet!



VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Magdalena: - LINNEA?
Ringde dig senast? ge mig ett M ge mig ett A ge mig MMA, vad blir det?
Pussade dig senast? Mamma
Vill du kasta en sten i huvudet på? Fett onödig grej assÅ!

Saknar du mest just nu?  Vet inte. Mormor kasnke?
Ska du träffa imorgon? Släkten!
Sov du med senast? Sängen ;)
Vem fick du senast sms av?  Magdalena :)





JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:  HEHE, i några millesekunder kanske.
Gråtit en hel natt: nej, nån gång tar väl tårarna slut...
Druckit så du spytt: nej och det är jag stolt över, suckers.
Åkt vattenskidor: inte min grej
Åkt rullstol: Det har jag nog
Gjort en bakåtkullerbytta: OM
Köpt lösgodis för över 50 kr: Är det ens värt att fråga? Jag är KUNG av lösgodis, behöver jag säga mer?
Haft träningsvärk: Räkna med det
Önskat att du var det andra könet: Det har nog hänt att jag har täbkt så någon gång, ja.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Hahaha, nejdu.



Så. nu ska jag photoshoppa lite, inget jag gör varje dag om ni tror det.

pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0