One dance two dances

HOLA! Har precis ätit friterad kyckling! Mamma kom på igår att vi hade en sån där fritör, och det var ju bra!
Ikväll ska jag bara bara hemma. Blev erbjuden att gå på hockeymatch, men tackade nej p.g.a min grova förkylning. För det blir ju knappast bättre om jag sitter i en iskall ishall och snorar. Ska åka till Göteborg och shoppa men girlzen i morgon med! Så får väl hoppas att jag mår lite bättre då! 
Idag dansade vi inte en gång i skolan, utan två! Vi dansade först på våran gympalektion, sedan med 9A, eftersom de hade för få tjejer, så fem tjejer från min klass hoppade in. Very fun.
Nä, nu har jag slut på ord. Ha en bra kväll boys'n'girls.
nu ska jag snora vidare, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0