the ring

hej snyggingar! Idag har jag vart i göteborg med magda jennifer o frida. vi hade mucho kul. Åkte in vid tio och var hemma vid nio, så det blev en lång dag. Köpte lite tishor, trosor och smycken. 
En grej som jag inte kan låta bli att störa mig på: att när alla affärer stängt i nordstan, alltså klockan sex, så flockas hela nordstan med fjortisar, emos och fullgubbar. Alltså, det finns inte en normal människa där! Bara massa skrikande fjortisar/emos och sönderslagna fyllon typ. Vart är sverige på väg, lixom? Samma sak på bussen, man sitter omringad av emos/fjortisar som lyssnar på nån jävla emo/fjortismusik. Och så sitter dom och skriker ut hur mycket dom har druckit och hur fulla dom är. Jag menar, vem faaaaan bryr sig? HAHA nu låter jag som en surkärring. Jag menar, dom kan spöka ut sig så mycket dom vill, men dom kan la förfan visa lite respekt och bete sig som folk? BÖHHH så nu fick jag det sagt. End of that.
När jag kom hem så bytte jag om till myskläder. Påbörjade en myskväll med mamma, pappa, godis, chips och film. Men jag gick när jag insåg att filmer var en tråkig thriller. BLÄ! Så jag satte mig vid datorn och fläska i mig godis istället. Nu sitter jag här, trött som ett as och funderar faktiskt på att sova snart (!). Ja, det får nog bli så.
HEJDÅ gullungar!



ser ni ringen? Vi köpte var sin idag, kompisring! :D sött va? Haha, vet att det ser ut som en vigselring, men vad gör det?
+ att det är en sån där billig skit som kommer från h&m, charmigt va? ;)

Nu ska jag som sagt sova. 
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej:) kolla in min nya hemsida!

2009-01-25 @ 11:17:57
URL: http://gratissmart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0