Pinigt

Hey, yo, gangsterboy. Vet ni? Jag har blivit värsta förkylda! Näsan rinner och kliar och ögonen värker. Jag som var överlycklig för att jag trodde att jag hade klarat en vinter utan förkylning, men ICKE! Den kom igår, helt ovälkommen och nu vägrar den att sticka. Fan vilken stil. Nog om det.
Min katt har blivit enorm! Känns som att jag har skrivit det förut, men hon är verkligen jättefet! Innan har hon varit smal och smidig, men nu är hon fet och lat. Very not good.
ÅHHHH idag har det INGEN konfirmation! LYYYCKA! :):):)


tog lite webcam-bilder.


Allt jag har på mig kommer från Thailand! HAHA, pinigt att klockan syns på varje bild!

Puss på alla utom dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0