10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

10 favoriter:
Färg: har ingen direkt, röd kanske?
Mat: pizza heheh!
Band: vet intä
Film: svårt 
Bok: läser i stort sätt aldrig
Sport: hatar sport
Årstid: sommar alla gånger

Veckodag: fredag och lördag!
Glassmak: vanilj eller choklad eller nougat eller jordgubb
Tid på dygnet: beror väl lite på...

9 för tillfället:
Humör:
 pumsig (haha?)
Smak: va?
Kläder: jeans, t-shirt
Bakgrund: va?
Nagellack: mörkrosa
Tid: 00.04
Omgivning: köket
Irritationsobjekt: inget tror jag

8 första:
Bästa vän: Frida skulle jag chansa på!
Screen name: huh?
Husdjur: Nisse <3<3<3<3<33<33<3<3<33<333
Piercing: öronen
Förälskelse: ?
Musik: Trasan och Banane for sure

Bil: Har ingen.
Sport: fotboll

7 senaste:
Cigarett:
 nej fyfan
Mat: lax och potäder
Dryck: sodastreamat vatten
Biltur: för länge sedan
Kyss: ?
Spelad låt: la la la kommer inte ihåg va
TV-program: Big brother haha!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nejdu

Brutit mot lagen: har nog de flesta gjort mer eller mindre
Blivit arresterad: nä!
Badat naken: yes
Varit med på TV: tror jag inte..
Kysst någon du inte känner: nej

5 nej tack:
Kläder: jo tack
Mat: sill! Inte för att jag smakat, men det kommer jag inte att göra heller, haha!
Musik: hård hårdrock och opera
Dryck: svart kaffe
Personlighetsdrag: falsk

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
 Var med Magic
Du kan höra just nu: musik
Du inte kan leva utan: vänner, familj, mat, sömn osv
Du gör när du har tråkigt: sätter mig vid datorn eller kollar på teve

3 personer:
Du kan berätta allt för:
 frida och maggan
Du tycker om: rönnängstöserna och mamma ligger högst på listan haha!
Du inte gillar: finns nog lite för många av dem

2 val:
Kaffe eller te:
 te!
Vår eller höst: vår

1 önskan:
vara lycklig livet ut


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0