1234

Hejsan, skrev ju inte något igår direkt, så får väl skriva lite om vad jag gjorde igår nu. Jag var med Frida och Maggan. Vi åt pizza, gled runt i rönnäng, sedan till Frida och kollade på film. Hemma vid halvtvå lite sådär lagom trött efter alla cykelturer, hehehe.
Idag har jag vart med Frida, Jennifer och Annie. Vi såg på twiligt, har inte sett den förut så det var ju på tiden, hehe. Vi åt pizza idag igen, fast idag var det faktiskt Annies föräldrar som erbjöd sig, och man tackar ju inte nej direkt! he-he. Sen har vi bara legat i flera timmar och pratat om exakt allt och ingenting. Hur mysigt som helst! 
ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejsan! Jag skulle vara jättekul om du kunde säga din åsikt i min blogg angående förhållandet mellan mig och min fina pojkvän, som är tolv år äldre och är min före detta lärare. Läs inlägget här:



http://liddie.blogg.se/2009/july/historien-om-mig-och-andy.html#comment



Kram på dig! =)

2009-07-13 @ 01:21:59
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0