Av ren rastlöshet

DU ÄR JUST NU


 

Glad -  lite kanske
Arg - nä
Ledsen - nä
Pigg - absolut inte!
Törstig - inte det heller..
Kramsugen - såklart!
Besviken - på vädret - ja
Taggad - inte speciellt
Trött - ooohh ja
Pepp - neeej
Hungrig -  nepp
Sjuk - skulle inte förvåna mig
Frisk - trorä
Sur - nä
Irriterad - nej eller... nä


SENASTE


Du pratade i telefon med - Magdalena
Du smsade med - Magdalena trorja?
Du pussade - vet inte riktigt faktiskt
Du åkte bil med - Mamsi
Du gick promenad med - jag och promenader existerar inte
Du busringde till - Hahaha, händer alltför ofta så det är inte lätt att komma ihåg alla offer
Du msnade med - Inte vart inne på msn på hela dagen, hhoho!
Du spottade på - brukar vanligtvis inte spotta på folk.
Du blev utskälld av - Kommer inte ihåg, men mamma antagligen?
Du fick ett samtal av - Maggie
Du fick sms av - inte dig eller mig eller hon eller han


UNDER VECKAN HAR DU:


Du gjort något du egentligen inte ville - inte vad jag kommer ihåg. Men det är väldigt möjligt!
Du skämt ut dig - troligen
Du kastat pärlor på svin - nejdå
Du kramat en vän som betyder mycket - såklart
Du bråkat med någon du hatar - nej
Du ringt fel person - nepp
Du gråtit - tror äntä dää'
Du solat - kan du ge dig pååå!
Du pussat någon - säkerligen
Du varit ute i regnet - ja
Du umgåtts med en speciell person - japp
Du haft kuddkrig - nja
Du skrattat åt någon annans skämt - haha ja!
Du inte skrattat åt någon annans skämt - haha ja det har väl också hänt
Du gått nattpromenad - nej
Du laddat mobilen - givetvis
Du förstört något - har jag kanske inte
Du slagit någon - förlååååt mig!
Du gjort något du ångrar nu - nej 
Du terroriserat någon - vad annars?
Du badat i badkar - nej, har inget.
Du missbrukat musik - kan man göra det?
Du pratat med någon längre än fem timmar - i streck? Nä tror ja äntä
Du dragit skämt som ingen förstod - händer hela tiden
Du haft vattenkrig - nä?
Du sett film -  ja
Du pluggat - haha ja jag tog med mig en drös skolböcker hem över lovet, vad annars ska man göra lixom?
Du matat fiskar - nej men fiskmåsar :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0