Back to bad weather

Hallå där. Idag var det dags att ta på sig jeans igen, för första gången sedan skolan slutade. Har varit kallt och blåsigt hela dagen, känns otroligt tråkigt men ändå förväntat... 
Idag var jag en sväng med Magda, Jennifer och Petro. Vi gjorde typ ingenting...
Jag har haft en sjuk träningsvärk över hela kroppen idag. Vet faktiskt inte rikgtigt varför. Förmodligen antingen för att jag simmade släpandes på en jävla båt igår, eller för att jag dragit upp ankaret lite för många gånger. Kanske en kompination av båda? Ja, så är det nog.
Nu ska jag äta ost och kex, sedan se på film eller teve eller nåt där man inte använder musklerna.
kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0