Crazy man

Klockan är två minuter över tio och jag vaknade av att pappa ringde som en galen man. Först till hemtelefonen, sen till mammas mobil. Men mamma är och plockar jordgubbar enligt en lapp på köksbänken. Crazy
Igår var jag med Petro Jennifer Frida Magdalena. Vi köpte godis, såg på film, slappade osv. Och klockan tio så fick jag, Jennifer  och Maggan för oss att åka båt. Så det gör vi. I ösregn. Inte såååå kul kanske, hehhehh.

Sitter i teverummet o bloggar eftersom Anton såg film på datorn här igårkväll, det var tydligen för jobbigt att flytta tillbaka datorjäveln...
Men jag är inte bitter, nu kan jag ju sitta vid datorn och se på teve samtidigt!!! 
AJA PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0