Did you know?...

Visste du att?
att jag lyssnar mest på - awesome musik som hittas på spotify. me like, me like
att jag inte gillar - falska människor (okej, vem gör det haha?)
att min bästa vän är - inte vet jag
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte vet något om
att kärlek är - något fint och stort
att jag gillar att - det är så jävla bra väder!
att jag alltid kommer att - vara den jag är...
att jag är förälskad i - aladin
att sist jag grät var - nån vecka sedan
att min mobiltelefon är - bra att ha
att när jag vaknar på morgonen - så försöker jag somna om
att innan jag går och lägger mig - så släcker jag lampan
att idag har jag - hängt med Maggan
att jag just nu tänker på - att jag borde sova
att ikväll ska jag - kvällen har passerat, nu är det en god natts sömn som gäller!
att i morgon kommer jag att - förhoppningsvis blir det la fint väder vilket betyder sol och bad, bad och sol.
att jag hoppas - att det INTE regnar imorgon!
att jag vill ha - en miljard kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0