Home sweet home

Hej! Nu är jag hemma, eller jag kom hem igårkväll, men internet ville inte ha mig då. 
Sjukt skönt att vara hemma. Inte alla som sett nästan hela Sverige på en dryg vecka. Men jag hade det faktiskt ganska bra där i baksätet. Jag bredde ut mig lite gött med kuddar och godis vid min sida och mini-dvdn framför mig, såg allt en och annan bra film. Men för första gången i mitt liv så sov jag faktiskt inte mer än tio minuter på den långa mormor-resan. Märkligt... 
AJA, så vad har jag gjort hos mormor då? Det var skitväder de mesta av dagarna, så något bad blev det inte. Shopping däremot blev det väl en hel del... Och såklart en massa släktträffar. Lite hårt att ha en mormor och fyra morbröder + en jävla massa kusiner där uppe, får lixom aldrig vara ifred. AJA ska inte klaga. 
Här är det ännu värre väder än vad det var i Lule, typ tio gånger värre. På min födelsedag o allt!!! 
Nu ska jag gö nåt annat!
SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0