so wrong

Hej kompisar! Idag var jag och Maggan ute med raggarbåten, vi la oss där vi låg igår. Gott.
Idag har jag ätit jordgubbar heeeela dagen. För imorse såg jag en skål med jordgubbar, najs, tänkte jag och svepte de fortare än fort. Sen, när jag kommit hem från raggarsvängen så hade mamma plockat säkert tio liter jordgubbar! Så nu har jag ätit dem konstant i flera timmar, uhhH vad gott det är! 
Har börjat se på nån film på trean. Typ Envy(?) eller nått hette den, jag orkade inte se den än så jag pausade, hhaha. Ska nog se den om nån timme... 
I morgon ska det regna... Det sviiiider i hjärtat asså..
Idag fyller min kusin år också, grattis till henne!

Nu har jag lyckats skriva ett hyfsat långt inlägg om absolut ingenting, allt är som vanligt då alltså. Bra det! 

 
jordgubbsbilder, hoho


PUSS PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: frida

halihallå min snygge vän

2009-07-06 @ 12:33:46
Postat av: LINNEA

tjena Frida, kul att du tittar in! ;-)

2009-07-11 @ 00:18:40
URL: http://linnnnnnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0