bilder från senaste veckan

Halloj! Är på väldigt dåligt humör, så idag tänkte jag vara hemma. Får väl se hur det blir med det....
Nu kommer det lite bilder från den senaste veckan. Grymt!


Magdalena (eller Magic som jag numer kallar henne, hhaha!) och jag hade kamerakrig.



inte så uppskattat kanske.....



en väldigt mysig kväll hos Annie förra veckan!



Annie var där as well (tro det eller ej... haha)



jag och Ella, världens sötaste hund! Måste skaffa en!!!!! (eller kanske inte...)



ahhhh nosi dooo!

Ja det var väl pretty much everything för denna gången. På måndag (shit!) morgon drar vi till Luleå i en vecka och några dagar. Hmmmm, bajs också!!!

puss och kram och kram och puss

Kommentarer
Postat av: josefine

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg :)

2009-07-19 @ 10:04:35
URL: http://brandbil.blogg.se/
Postat av: frida

ja snor dessa bilder om de passar sig för damen :)

2009-07-23 @ 13:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0