Update

Halloj där hemma! Sitter hos släktingar i Lule och har det festligt tråkigt. BLÖÖHHHHhhh. Det känns som att jag ska brinna upp av tråkighet.......
Idag har jag shoppat. Fyndat riktigt rejält!!!! visserligen inte så snygga grejer men jag tänkte Skit samma när det var så jävla billigt! hehehhhhhhhhhhh.
Idag har det vart ganska fint väder. Imorgon ska det bli sämre har jag hört, vilket betyder shopping igeeeeeen!! heheh.
Känner mig ganska spårad häruppe. Vet inte vart jag ska ta vägen. Men på nått konstigt sätt så gillar jag det. HMMMMMMM....
Kan egentligen skriva hur långt som helst, är så jävla rastlös. Så jag fortsätter lite till!!!!
Ehh ehh ehh, vad ska jag skriva?
Jo, jag fyller år om 8 dagar! Då blir jag Stora tjejen. Slå det!
Snart ska vi nog åka hem till mormor igen, hoppas jag! Fast där finns det ingen dator....... hoho. Men nåt finns det ju alltid att göra........... Typ sova.
Nä nu känns det som att jag borde sluta skriva. Kanske mobilbloggar lite senare idag, men räkna inte med det!
AJJAJAJAA!!!!! puss på eeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0