onödigt långt inlägg

Tjolahopp! Har haft en mycket trevlig dag med Annie, Magic och Jennifer, sen kom Frida vid åttatiden. 
Först tog vi Annies lille motorbåt till Åstol. Det börja med att vi blev genomblöta så vi bytte om till bikini, fortsatte resan och allting gick bra. Tills vi kom in i hamnen. För då var det några killar i våran ålder som vinkade. "vilka var det?" frågade vi varandra men ingen visste vilka det var. Då skulle såklart Annie, som körde båten, ta en titt. Då skriker Jennifer allt vad hon kan "ANNIIIIIIIEEEEE!!!!!" jag kollade på henne och tänkte, "vafan är det nu dåå?", vänder mig om och ser att vi är påväg rakt in i en annan gummibåt, så hela hamnen kollar på oss när vi krockar med den stillastående båten. De som satt i båten blev såklart skitsura, och vi fick skämmas i någon timme. Men det var det värt, haha!
På Åstol köpte vi glass i stora lass, lite godis och så vidare... Annie badade också, modigt!
Sen på vägen hem så stannade vi och badade på ett mysigt ställe alldeles där vi bor typ. Men sen skulle såklart motorn stanna mitt i trafiken. Händer bara oss!
Sen köpte vi pizza. Och när vi sedan går en oskyldig liten promenad så blev vi vittnen till FETASTE skilsmässan. Man hörde en full gubbe ropa över hela Rönnäng typ. "jag är inte full, hoppa ur bilen, jag ska köra! Det är min jävla bil, jag har betalat allting i 20 år, hoppa ur bilen och far åt helvete!" sa den fulla gubben som påstod att han inte var det minsta full. Och som gräddet på moset satt barnen i baksätet. Vad livet är underbart ändå!
Sen gick vi ner till nya bryggan och satte oss. Sen hem till Annie. Edvin kom en stund, men vi andra skulle gå hem nästan direkt, hehhehh. Undra vad dom gör nu.... Nä skoja (inteeee).
Nu är jag phettt trött,
SEEE YA

Kommentarer
Postat av: annie

HAHAHA man glömmer inte den dagen asså XD haha tack för det du skrev i slutet -.- HAHA :D

2009-07-18 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0