en liten fågelhistoria

Jag låg och halvsov förut, då vaknade jag av att min katt jamade och sprang runt som en dåre. Jag gick å kolla vad det var. Då hade kattjäveln dragit in en liten död fågel som hon började leka med. Jag försökte schasa iväg katten, så att den skulle springa ut, men den var så fäst vid sin fågel att den vägrade. Så istället börjar den äta upp(!) fågeln istället. Huvudet,fjädrarna och hela rubbet börjar hon gnaga på. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag bara stod och kolla på. Ingen vacker syn direkt! Nu måste jag gå och dammsuga alla överblivna fågelfjädrar som ligger utspridda över TVrumsmattan. Jävla katt! Undra vad jag ska göra för att straffa henne? hahaha hmm, jag kommer nog på något. Hon får ju inte komma undan menar jag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0