jag kanske inte vill skriva nån rubrik???

Hej kompizzzzar! Efter skolan så följde jag, jennfier och frida med Annie hem. Vi sprang ner till kiosken i regnet, kom tillbaka med en fet godispåse. Vi kollade på Mamma Mia och hade det allmänt gött, som vanligt! Sen vid sextiden gick jag, F och J upp till kyrkan för att hämta våra konfirmationskort. Där bjöds det på pizza och lekar. Sen skulle ju såklart Egon hålla tal för oss i kyrkan, inte lika kul. (sen kan man ju undra vad som hände med "aldrig mer kyrkan", hehe, inte alltid så lätt)
Det regnar hela dagarna nu för tiden. Känns mer som november än juni!
Nu ska jag göra mangosmoothie, sen ska jag duscha och sedan får jag väl sova typ??? får se helt enkelt.
CIAO! / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0