varför?!?!?

Idag har jag vart med rönnängstöserna! Vi har solat, badat och myst i kårevik osv. Kan det bli bättre? Nä inte mycket iaf.

Hahahaha, jag dör nästan, min farmor håller på och skicka massa mail till mig hela tiden. Hon är ju i USA, så hon håller på o skriver "jag hitta massa soeta klaeder haer i din storlek, jag vet inte om jag vogar kopa till dig, du kanske inte gillar". Och det gulliga är att hon verkligen bryter på amerikanska när hon skriver, typ "hur var din midsummer? here var det warmt och skont".    HEHEH nu är jag trött så jag vet inte vad jag skriver och varför jag i helvete skriver om min farmor?!?!?! hahahha.

 
hahahaha, över TRE ÅR GAMMAL BILD! Randiga tjejen, hahah. 
 AJA, godnatt sötpotatisar!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0