FAN TA HELA VÄRLDEN

Nu är jag surare än citronen. MIN FUCKING JÄVLA MOBIL KOMMER INTE FÖRRÄN _NÄSTA_ VECKA! den skulle ju egentligen kommit i början av förra veckan. MEN NEJ, nu ska den inte komma förräns NÄSTA vecka! Blir jag sur eller blir jag sur? JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR!!!!! Jag hatar att gå och vänta, vänta och vänta ännu mer, att varje dag titta i brevlådan med hopp om att det har kommit ett litet "ditt-paket-har-kommit"-brev från posten! Så står det på deras hemsida nu idag att mobilen inte kommer förräns nästa vecka. FAN TA HELA VÄRLDEN! livet suger.

för övrigt så slutade vi skolan klockan 12 idag. Följde med Annie efter skolan och vi raggade paro-platser. Blev nobbade av de flesta men en tjej på HEMMAKVÄLL i stenungsund sa att vi skulle ringa tillbaka idag halv åtta. Hoppas hoppas hoppas att vi får praoa där, eftersom praolappen ska vara inne senast i morgon och vi har inte hittat ett skit! förutom detta då...

Och jag har ju haft så otur idag så jag borde faktiskt få lite tur nu tycker jag!

skriver sedan om jag fick det eller inte!

see ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0