jobbarN

TJOOOO! Jag har ju inte skrivit på några dagar nu, kom jag på.... 
Har ju praoat igår och idag! Det har gått ganska bra. Finns inte så mycket att göra, hehe. För er som inte vet så praoar jag på 'skärgårn', det är en resturang med kiosk och gatukök. Det är ju inte så mycket folk nu på vardagarna, men jag har fått stå i kiosken, diskat, strykit osv osv.
IDag fick jag hem mina omdömen från skolan! Blir alltid lite deprimerad då. Alltid någon som skriver något taskigt eller något som inte stämmer, ja ni fattar.
I morgon måste jag till skolan! För jag har en tid hos doktorn, som kommer typ var tredje månad. Jag ska vara där klockan nio, börjar inte "jobba" förrän 11, så det är ju liiiite surt. Men mamma kör dit mig :)
Skriver mera i morgon! 
seeee ya aaaaalll!

spooky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0