LYCKODAG!!!

ÅÅÅHHHH; LYYYCCKKKAAA!!! Detta är utan tvekan min lyckodag! För idag fick jag PRAOPLATS på bryggan! (haaallelujah), SOM JAG LETAT lixxom! 
Sedan när jag kom hem, så kommer mamma med min nya mobil som jag väntat på i snart två veckor och som inte skulle komma förräns nästa vecka! 
Har varit med Jennifer idag också. Sen var det ju konfirmation, men det var mindre än hälften som kom, så vi bara tjöta om massa roliga grejer + sjöng, sen fick vi sluta tidigare. 
Och så har jag fått mitt första nummer av GLAMOUR, som jag prenumenerar på endast för att det var så flashiga prenumationsprylar! Tre nummer för 49 spänn! INNTTEEE ILLAA VAAA??? så den har jag läst lite. 
Och sen när jag märkte att jag var skithungrig, så kommer mamma helt plötsligt hem med två saftiga pizzor! 
KAAAAN DAGEN BLI BÄTTRE ELLER????? ja, om mirakel sker. 
Fan, härligt att man kan ha lite turdagar någon gång också!
puss och hejdå, älskar eeeeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0