BILDEEEEEEER! :D

TJA! Vetni? Idag har jag grejat med att föra över bilder från mobilen till datorn och musik till mobilen från datorn. GREAT! För nu kan ju jag dela med mig av lite bilder som jag tagit i veckan!
Igår var jag med Jennifer, Nella och Magda. Vi hade sheeeetkul.

Nu till bilderna, klicka för att förstora.
                  

1. pappa 2. Min katt Selma! 3. Söta Magdalena 4. Jag och Magdalena, hos Jennifer i måndags 5. Magdalena och Håkan
6. Jag på tekniken, i tisdags 7. Jag och Frida 8. Äcklig bild på mig 9. PosarN 10. Jag biter på den bit av Börje som finns kvar
11. Maaa town! 12. Jennifer! 13. Jag och Jennifer i onsdags, på väg upp mot utsiktsplats med Magda och Petronella. 14. Magdalena där uppe. 15. Fint eller vad?
16. Lille Åstol. Inte helt fel 17. Petronella och Magdalena, schteeekarna 18. Zacko, Magdalenas älskade hund! 19. Magdalena och Zacko.


Yees, har ju inte tagit några bilder de senaste dagarna, men här är som sagt bilder från början av veckan.
Alla är tagna med mobilen, inte så bra kvalité kanske, men det duger!
Nu lovar jag att ta bilder ofta ofta ofta! mycket bilder ska ni få se!
Just det, i morgon så ska jag praoa! På bryggan... I kiosken....... HE-heheheh_he.
Nu ska jag nog städa lite. Känner mig på hugget! hihihihahaha
PÖÖÖSSSSS ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0