"Du är så jävla mycket mer än en tatuering"

Hejhejhallå. Underbar kväll igår! Jag, Nella och Jennifer gick och bada i kårevik. Det var jättekallt, men inte riktigt lika kallt som sist. Efter det gick vi upp högst upp på hopptornet och satt å dingla med benen och kolla ut över havet, underbart! 
Efter det gick vi till Nellas farmor. Där var det fest! HAHA, det första vi möts av är Nellas stupfulla farbror Mattias. "Ska ni inte komma å bada lite", sa han och peka på en liten badbajla. "Nej du, tror vi skippar det" sa vi trevligt. Vi gick in, Mattias kom efter. Han bjöd oss på ett glas vitt, sen visade han oss alla sina tatueringar. "Denna är för Emelie, denna är för Johan, denna är för Pontus och denna är för Nella!" sa han. Vi skrattade. Han såg allvarlig ut. "Nella, jag vet att du hatar mig. Men jag älskar dig, det vet du va? Du är så jävla mycket mer än en tatuering." sa han och försökte stå rakt. Vi gapskrattade. Han sa det igen "Ja, men du är så jäääävla mycket mer än en tatuering, du vet väl om det?".   "Ja, det hoppas jag" sa Nella, sen gick vi efter att ha stått å tjötat med Mattias ett tag. Vi gick till skolan och satte oss. Vi pratade om allt och ingenting. Sedan kom Robzen. Trevlig kille! Vi satt där och hade det bra fram tills klockan 00.30, då gick vi hem. 
Underbar kväll! Idag får jag se vad jag gör. 
Grattis till Petronella som har namnsdag idag! (såg det till höger under profilbilden nu, hhehehe)
Ciao / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0