Jag ger mig inte

Frågor Om Sex och Kärlek:

du singel? - jag är
haft sex? -  har jag inte
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - absolut!
kärlek eller sex? - Varför inte båda två?
har du varit riktigt kär i någon? - nej
finns det någon för dig just nu? - inte vad jag vet
hur ser en perfekt kille/tjej ut för dig? - ingen är perfekt


10 frågor om dig själv:
fullständiga namn? - Anna Linnea Sandberg
vad har du på dig just nu? - mjukisbrallor och en randig tröja
vilken årstid är bäst - sommarn
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - en solig morgon med en smoothie i handen!
vad tycker du mest om hos dig själv? - HATAR DEN FRÅGAN
vad är du bra på? - Fan också! Vad är jag bra på? På att... eh? jag vet inte!
vem älskar du mest på denna jorden? - mina närmsta vänner och min mamma!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon jag tycker om
Vilket är ditt största misstag? - misstag är för losers


11 frågor om dina vänner:
vem är din allra bästa vän? - Rönnängarna <3
vem vet allt om dig? - me myself and I
vem är den roligaste av dina vänner? - har många lustiga vänner ;)
vem är den som har sämst humor av dina vänner? - Annie! Hennes humor är så dålig att den blir bra, hahaha :D            vem är snyggast av dina vänner? - det känns taskigt att välja
vem är mest partyprisse? - hehehe, åh vad svårt!
Välj den du helst vill ha filmkväll med? - rönnängarna <3
Vem saknar du? - Mormor hihihihhi
vem av dina vänner är mest "evil"? -  HAHA, jag vet inte. Magdalena kanske? ;)

vem röker av dina vänner? -  det håller jag för mig själv
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - varför inte gå själv?
vem av dina vänner är mest bröstfixerad? -  det vete fan


10 frågor om din familj:
vem står dig närmast? - mamma
vem är farligast i din familj? - farlig? vi är skitmesiga i min familj! men får la säga anton då kanske
vem ser roligast ut i din familj? - haha ursäkta? PAPPA
vem är coolast? - jag
har ni några djur? - kattN
vem är du mest med? - mamma kanske
vem står för underhålllningen? - pappa sjunger tio låtar varje tisdag.
vem sover du oftast med? - kattN
roligaste kvällen med familjemedlem? - inte vet jag


10 frågor om idag:
vad har du gjort idag? -  skola, kompisar, konfa, datorn
har du varit glad idag? - jarå!
har du varit ledsen idag? - vill jag inte påstå
har du gjort något bra idag? - bakat vanlijbullar på hemkunskapen, de blev suveräna!
har du slått någon idag? - OM jag har
vad ska du göra nu? - jag har värsta ont i ryggen
har du gjort något dåligt idag? - ätit för många vaniljbullar
vad har du ätit idag? - fil och flingor, ostmacka, oboy, ris % kyckling, vaniljbullar, pan pizza och päron
har du duschat idag? - nej men jag ska!
är du trött nu? - nej men jag har ont i ryggen! :( 

 

 

 

DÄR FICK NI!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fina tankar!

2009-05-08 @ 13:14:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0