Nu vet ni vart ni har mig.

Nu kommer en till sån här lista! Känns lika bra att göra en sånhär som att skriva nåt tråkigt inlägg om att skolan suger och att jag ska se på teve nu.

 

 

Hur många gånger har du varit kär? typ ingen! inte på riktigt i alla fall...

Favoritgodis: älskar alla sorters godis, förutom vingummin och sån skit.

Coolaste stad du har besökt: Bangkok! haha

Action eller Skräck? Hatar de både två, speciellt action.

Vill bli när du var liten: popstjärna, hahaha!

Vad är du beroende av? läppglans, socker, datorn.

Dagens humör: Seg, men glad.

Vilka tv-program följer du? Desperate houswifes, Ugly Betty & Gossip girl.

Vad gillar du mest med dig själv? hmm. hatar den frågan!

Vad gillar du minst? elaka människor?

Vad är det roligaste du vet? att vara med kompisar kanske.

Något vi inte vet om dig? Finns massor!

Vad ångrar du? äh, vafan ska man ångra saker för? inget blir väl bättre för de.

Vad önskar du? lycka

Vad klarar du inte dig utan? Läppglans, datorn, godis, sommar, vänner, mamma.

Vad gör du helst en vardag? slappar

Vad gör du helst en lördagskväll? beror väl på vad jag känner för. 

Vad har du mest av i din garderob? vita T-shirtar! hahaha

 

 

CIAO!


Kommentarer
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg :) läs om mitt liv som strippa!







mjau

2009-05-06 @ 21:31:28
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du e lika slapp som jag! :)

2009-05-07 @ 12:20:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0