Sjuk och rastlös

Man är sjuk. Man har tråkigt. Vad gör man då? Jo, man sätter sig framför datorn och tar kort med webkameran. En riktig klassiker! Klart att jag delar med mig av mina kreativa bilder! hehe

 
(klicka på bilderna för att förstora dem)

MEN ÅH! Inte ens en femtedel av bilderna gick ju att ladda upp :( Då blir det ju inte lika kul...
Ikväll är det ju ESC, fan vad tråkigt! Men det är sånt som man måste se på. Sverige kommer komma sist som vanligt. 
Snart ska vi grilla på våran nya balkong som snart är klar, det kommer bli skitsnyggt! 
Ha en bra kväll girls'n'boys

Kommentarer
Postat av: nella

festa på din nya balkong elleh (?) HEHEH

2009-05-17 @ 17:09:25
Postat av: Matilda

Hahah vilka heta bilder du har Linnea! :D



Stackare som är sjuk.. :( Börjar också bli det nu-.-

2009-05-17 @ 17:45:54
URL: http://annamatildalovisa.blogg.se/
Postat av: Linnea

nella: klart som faaaaaaan!!! varför frågar du ens? :D



matilda: hahahha, rastlösheten har inga gränser! Nu är jag nästan frisk, trist att du börjar bli sjuk :(

2009-05-17 @ 20:31:13
URL: http://linnnnnnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0