Tjo

Hello you. Igår konfirmerade jag mig. Toppendag, verkligen.
Jag vaknade klockan nio, såg på teve, satt vid datorn osv, sedan gjorde jag mig i ordning, gick till Magdalena där Jennifer också var. Vi gick tillsammans upp till kyrkan vid 12. Klockan ett var det dags att gå n i kyrkan, allt gick bra. 
Sedan hade vi släktkalas med god mat. Jag fick massor av presenter. Smycken, pengar och presentkort, mycket bra! Sedan på kvällen gick jag till M igen, där Jennifer och Petro var. Vi gick till Skolan och mötte Simp, sedan gick vi till Strömbom där det var massa/lite folk. Efter det gick vi till Eriks sjöbod i stansvik och röjde. Kul kväll! 

Kommentarer
Postat av: Sami

Grarris grattis:)

Vill tipsa dig och dina läsara om en webbshop som är värd att kika in på och handla. www.paprikastore.se

Vi har fått in massor av snygga nyheter. Dessutom så har vi FRI FRAKT just nu.

Tipsa gärna dina vänner:)

Ha det gott!



Sami

2009-05-10 @ 23:03:00
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0